niedziela, 24 czerwca 2012

A wy gdzie jedziecie na wakacje ♥ ?

 .
Przepraszamy , że długo nie pisałyśmy ale nie miałyśmy czasu. Za niedługo wakacje 29 czerwca jest zakończenie roku a 30 czerwca jadę na kolonie do Bułgarii potem wracam i 17 lipca lecę  z rodzicami i bratem na wczasy do Hiszpanii , aaa JARAM SIĘ ! 
Katzumi mówiła mi , że chyba leci do Egiptu , byłam tam coś  wspaniałego <3  !
Dziś pojechałam do sklepu i kupiłam sobie dużo fajnych  ubrań i torebkę z flagą Londynu oraz okulary przeciw słoneczne , oczywiście planuje je ubrać w środę na wycieczkę szkolną do Kina , mamy iść jeszcze do KFC ale ja pójdę do ZEN THAI to jest taka Azjatycka  restauracja poza tym ja kocham chińszczyznę itp :) 
Sumiko. 
 


14 komentarzy:

  1. Śliczne zdj . <3
    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdj:))
    wakacje szczerze :D ? jescze nie wiem:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcie:D Chyba morze, ale nic jeszcze nie jest pewne:<

    OdpowiedzUsuń
  4. moje plany na wakacje na dzień dzisiejszy to siedzenie w domu ;P
    zazdroszczę Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obóz we Włoszech! jaram się xdd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog !

    zapraszam do mnie --> soyunablanca.blogspot.com
    jeśli ci się spodoba zostaw coś po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz fajnie:) ja to planuję raczej - Polska, i możliwe, że jakaś część Europy ale jeszcze nie wiem dokładnie jaka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcie : )
    Ja na wakacje lecę z rodzicami i koleżanką do Turcji , jadę nad jezioro do cioci , jadę na kolonie z 3 koleżankami i 1 kolegą i moim chłopakiem :D Będzie zarąbiście ! :D
    Zapraszam do mnie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcie :D ..
    Ja jadę do Chorwacji z rodzicami już się doczekać nie mogę xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jadę w góry, nad morze trochę km zrobię bo mieszkam w centrum Polski

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra notka! c: Masz ochotę na wzajemną obserwację? Tylko bez spiny :3 Jak znajdziesz trochę wolnego czasu wpadnij na mojego fan page: ~ facebook ~ Pozdrawiam, Poppy!
    p.s. podoba mi się tutaj c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnyy blog ;]
    Ja jadę na kolonie w góry tylko... I Wyjeżdżam kilka kilometrów od mojego miejsca zamieszkania! Wowww! Fajnie, co nie? Hahaha :D

    Zapraszam do mnie ;)
    http://bezbarwniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świeetny blog.!lubicie mange ?
    zapraszam do mnie http://urbanandstreetstyle.blogspot.com/
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń