czwartek, 7 czerwca 2012

Policja haha ;D

Yā , szczerzę mówiąc dziś było niesamowicie , praktycznie cały dzień nam odwalało jak zawsze , najlepsze jest to , że dziś przyjechał do nas gościu z watą cukrową a to zdarza się u nas rzadko -.- 
Mówiłyśmy , że gdybyśmy miały taką maszynę to zjadłybyśmy cały cukier w domu ;D 
Ogólnie nie będę się rozpisywać więc napisze to co dziś było najlepsze chciałyśmy przejść przez ulicę ale nie na pasach i szła policja okrzyczeli nas , że nie przechodzimy na pasach , gdy wracałyśmy znów przeszłyśmy nie na pasach i jechali ci sami goście z policji dziwnie na nas spojrzeli , a my takie coś : 
Katzumi - Eyy , jadą uśmiechnij się do nich !!!!!
Sumiko - Ok 
Hahahah najpierw się kryłyśmy w krzakach przed nimi a jak nas zauważyli to zrobiłyśmy do nich takiego rogala , że masakra haha  
Macie kilka fotek z dzisiejszego dnia 
Sumiko 
Kaztumi 










24 komentarze:

  1. Jak każdym nastolatkom w głowie, ale fajne z Humorkiem opowieści

    zapraszam skloceni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki , blog jest na ogół też bardzo fajny :>

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha świetnie;DD
    fajne fotki:) ZAPRASZAM DO MNIE :) kookeshi.blogspot.com
    obeserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNY BLOG .!
    OBSERWUJEMY.?
    ZAPRASZAM DO MNIE ;
    http://berry098.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha ale wpadka- dobrze, że nie wlepili wam mandatu jak mojej koleżance całe 100 zł musiała płacić:)
    zapraszam do mnie
    oceana-dar-drugiego-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha . ;d Fajnie ;d
    Zapraszam do mnie :)
    Obserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany dzien , widzze :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha :D udany dzień nie ma co :D
    równiez obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdj :D

    obserwuje i licze na to samo sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, fajna przygoda :D
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra dostała kiedyś mandat, coś ponad sto złoty, za przejście w nie wyznaczonym miejscu, więc miałyście szczęście że trafiłyście na takich policjantów ^-^

    OdpowiedzUsuń
  12. No to niezła przygoda. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne foty, takie naturalne sa najlepsze ;D

    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy nieco podobne loginy hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog , ;P
    wpadaj na mojego
    http://uszy-oczy-dlugie-wlosy.blogspot.com
    dziękuje ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. niezłe macie pomysły :D
    zapraszam do siebie
    http://nasza-chwila-zapomnienia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. HyHy chowanie się przed policją <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez tamto zdjęcie, teraz mam ochotę na snickerska :(

    Zapraszam: hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń