niedziela, 10 czerwca 2012

tralalala : )

Aloha! :D Tutaj Katzumi się kłania : )
Na początku chcę was poinformowac że imiona : Sumiko i Katzumi to nie są nasze prawdziwe imiona tylko ksywy .. Na prawdę mamy na imię tak : Sumiko - Sandra... Katzumi  - Agata : )


Dzisiejszy dzień był nawet ciekawy , najpierw po śniadaniu pojechałam z mamą i ojczymem do centrum Zabrza na Shake , a potem do reala .. Jak wróciłam to wyszłam na ok. 4 godz. na spacer z koleżanką i w tym czasie była meeeeeegaaaaa wielka ulewa.. Co ja zrobiłam? Zdjęłam buty i zaczęłam biegac po deszczu jak jakaś wariatka.. hmm, to może omińmy.. : D Kocham takie rzeczy robic w deszczu





25 komentarzy:

  1. spodnie <3<3<3<3
    skąd je masz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne spodnie *.* Ogólnie dość fajny blog : ) Zapraszam do siebie : http://dont-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy lub spodnie ( nie widać na zdjeciu ) są chyba z NY ? ZAPEWNE TAK ; )
    fajny blog, zapraszam do mnie na nową notkę , obserwuję i licze na to samo :)
    : u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne!zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny , a ja myslalam ze to wasze prawdziwe imiona - fajne spodnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje getry są ... poprostu je ubustwiam ! :D
    ZApraszam do mnie . :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie
    + ekstra spodnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful outfit!!i'm following your beautiful blog!!if you like mine,do the same!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie kupiłaś spodnie? Zapraszam do mnie http://make-up-fashion-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A za ile kupiłaś te spodnie o.O ? Są boskie.
    Obserwuje !
    Bosko *.* Zapraszam do mnie : http://www.tonciaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz
    ale postaraj się żeby zdjęcia były wyraźniejsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuper blog!
    Zapraszam do mnie ;))
    http://swiatobrazkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam takie spodnie ;) ale to na marginesie :D
    fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwyję . ;)
    Ale fajnie cię nazywają . ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. na tych zdjęciach to Ty? jeżeli tak, to masz przecudne włosy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń