wtorek, 5 czerwca 2012

Masa lekcji , nauka.

Cześc! 
Dzisiejszy dzień był jak każdy mój wtorek , to znaczy okropnie męczący ponieważ zawsze we wtorki mam 11 lekcji plus do tego do szkoły jeżdżę godzinę czasu. Szczerze to dzisiaj wtorek minął dosyc szybko, może dlatego że było zastępstwo z najbardziej wydłużanej lekcji historii sztuki. Zastępstwo było na świetlicy, każdy więc mógł robic co chciał więc ja - wreszcie moje marzenie się spełniło..  - pomalowałam dwóch chłopaków z mojej klasy :D dałam im tylko fluit i trochę pudru ale rezultaty było widac.. tzn. wyładniali : DD Ostatnie trzy lekcje to Rysunek i Malarstwo ponieważ chodzę do szkoły plastycznej , rysowaliśmy tylko dziewczynę którą pani wyznaczyła do pozowania. Po lekcjach okazało się że jest straszna ulewa więc mokłam na przystanku bo nie miałam parasolki ani nic na głowie więc zasłoniłam się moją wielką teczką plastyczną na rysunki, z przystanku do domu potem mam jeszcze 15 min. drogi więc sobie zaiście pomokłam ale na szczęście w połowie drogi przestał padac deszcz. Teraz jestem w domu i mam dużo nauki ponieważ poprawiam dwa przedmioty, mam nadzieję że poprawię na lepszą.. Okej, to ja lecę się uczyc, na koniec dodam wam kilka moich zdjęc. 
Całusy , Katzumi.




TAK, Kocham Michaela Jacksona!:))


PS. Don`t forget to smile! :-)

I You, Sumiko!

13 komentarzy:

  1. ojaa! zazdroszczę Ci tej szkoły plastycznej jak nie wiem co! ^^
    fajny blog ;)
    zapraszam do mnie ;* http://living-melody.blogspot.com/ szczere komentarze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymać kciuki, żebyś poprawiła te oceny :) Współczuję zmoknięcia :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmoknięcie brrr :c +dodaje się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym chciała chodzić do szkoły plastycznej! Niestety dla mnie to nie realne...
    Świetny blog!!
    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak każdy ma dużo nauki ;/
    Fajnie ze chodzisz do szkoły plastycznej tez bym chciała tylko że rysować nie umiem ;/
    Zapraszam do mnie + obserwuję czemu-tak-jest.blogspot.com UWAGA jutro adres zmienia sie na życie-olci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałam w poście : love-drama.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o.O Jaki ładny kotek ;3
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo zakochałam się w ostatnim zdjęciu .. *.*

    hmm.. a co do nauki to chyba wszyscy to teraz przerabiamy, bo bo wiadomo - koniec roku ;pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Blog jest bardzo ładny i bardzo ciekawy.
    http://mydays1998.blogspot.com/ - zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz super, że chodzisz do szkoły plastycznej ;*
    No cóż, mój talent plastyczny aż tak duży nie jest ;p ;/
    Zapraszam - http://koloryzyciax3.blogspot.com/ i http://rozne-swiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje wszystkim za komentarze : )
    A jak chodzi o tę szkołę plastyczną to na początku też wgl. nie umiałam rysowac,, malowac etc. ale tam w tej szkole uczą wszystkiego po krokach więc byście się dostali :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham MJ! ♥
    Skąd jesteś? Moje gg jakby coś: 38144260.

    OdpowiedzUsuń