poniedziałek, 4 czerwca 2012

Autobus , Chemia -.-

Yā ,  Dziś po szkole śpieszyłam się na tańce co prawda mieli mnie zawieść rodzice autem ale musieli jechać z moim bratem na kontrole ponieważ miesiąc temu wyskoczyła mu rzepka z kolana dobra mało ważne hehe nie ?   ... 
Więc jechałam takim meeeega starym autobusem myślałam ,  że w połowie drogi się rozwali poza tym jechał tak wolno ,  że ja bym szybciej doszła na pieszo , jak myślałam tak się stało haha  ... 
No to tak , jadę sobie jadę nagle dup , dup , dup i ciul , koniec zepsuł się i musiałam wysiąść. Poszłam szybko aby złapać inny autobus i złapałam , cud , że zdążyłam na zajęcia taneczne pfffff -.- 
Teraz muszę się uczyć do chemii bo jutro piszę zległy sprawdzian a nic nie umie , ale nauczę się tylko teorii bo wzorów i tak nie załapie ^.^ 
Bay , pozdrawiam Sumiko :) 

 
Ps : Pozdrawiam cię Katzumi <333 
Uwielbiam tą piosenkę ^.^ 

12 komentarzy:

  1. Haha! xD Rozwaliłaś mnie z tym autobusem :D

    Też mam pecha, więc wiem jak to jest xd

    Spodobał mi się Twój blog, chyba będę czytał ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! A ja muszę się nauczyć historii na środę, bo byłam chora. Kurcze, a tyle tego jest. Z 20 dat, 10 teorii i 15 znaczeń. Tak! Znaczeń!
    Rozumiem, co czujesz. :)
    Trzymaj się!
    Anoni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Autobus był mocny heh... Ja też muszę się uczyć tylko do maty o masakra z tą szkołą XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hee :P Fajny blog :) Obserwuję :)


    http://worldofgirlssorelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na mnie też czeka chemia ;<
    łącze się w bólu :D

    http://mi-crotte.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna przygoda z tym autobusem :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha... z autobusem to porażka -,-
    ucz się ucz :PP xd

    http://diary-ama.blogspot.com/

    ~. Enchanted , z zapytaj :x

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też kiedyś jechałam takim starym autobusem ale na szczęście się nie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog:) dodam sie do obserwqatorow mam nadzije ze ty u mnie rowniez:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chemia to zło ! ;)) Bardzo fajne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń